Algemene voorwaarden

Levering , prijzen.

Alle prijzen zijn inclusief BTW en exclusief eventuele haal- en bezorgkosten.

 

Gekochte artikelen kan men zelf ophalen, bezorgen kan ik overleg.

indien u er voor kiest om uw meubels op te laten halen dan is dat volledig voor eigen risico van de klant en kan Boll meubelservice niet aansprakelijk worden gehouden voor eventuele schade tijdens transport.

Meubels dienen op de begane grond te staan bij de voordeur, er zal altijd iemand aanwezig moeten zijn die kan mee helpen de meubels in de meubelbak te tillen, aangezien ik vaak alleen rij en ik dit helaas niet alleen kan doen.

Indien niemand aanwezig is op de gemaakte afspraak tijd bij u huis, zal ik de voorrij kosten van €20 in rekening moeten brengen.


Bevestiging van offerte.

Bij een mondeling /schriftelijke bevestiging van een offerte zal ik verwachten dat de meubels op de afgesproken datum / tijd bij mij op de werkplaats worden bezorgd.

Indien de meubels niet worden bezorgd op de dag dat is afgesproken en u annuleert de order zal ik 15% van het totaal bedrag in rekening moeten brengen aangezien ik een planning maak en er dan een gat in de planning komt en het is dan maar de vraag als ik meubels van andere klanten kan ophalen die dag.

Annulering van de order binnen 1 week van op de afgesproken datum wanneer de meubels gebracht zouden worden of opgehaald zouden worden: 10% van totaalsom.

Annulering op de zelfde dag of 1 dag voor de geplande datum van ophalen of brengen 15% van de totaalsom.


Betalingsvoorwaarden.

Het verschuldigde bedrag dient binnen 7 dagen dagen na aflevering overgemaakt te worden op mijn bankrekening nummer.

Indien wij bezorgen of de klant (particulier) komt het afhalen zal er contant betaald moeten worden.


 

Garanties en onvoorziene gebreken.

Hoewel Boll meubelservice haar uiterste best doet om alle diensten en producten in de best mogelijke staat af te leveren, kan Boll meubelservice niet aansprakelijk worden gehouden voor enige vorm van onvoorziene schade aan een artikel of door een artikel na aankoop.

Eventuele onvoorziene gebreken zal Boll meubelservice uiteraard naar alle redelijkheid proberen op te lossen.

Bij meubels met fineer kan ik geen garantie geven als ik er door heen straal, over het algemeen gaat dit vrijwel altijd goed als ik de druk wat lager instel.

Echter is niet al het fineer op het spaanplaat even dik dus dit kan soms mis gaan.

 

Bij meubels die gestraald worden verdwijnt er altijd hout uit de nerf zodat het hout ruwer wordt, dit wordt vooraf met u besproken, eventueel kunnen er extra kosten in rekening worden gebracht voor het na schuren met de hand zodat de meubels daarna direct overspuitbaar/schilderbaar zijn.

 

Op meubels die preventief behandeld zijn tegen houtworm, boktor en aanverwanten kan geen garantie worden gegeven.